החזרת מוצרים/ביטול עסקה, השלמת עסקה ועסקה חלקית


כל הרוכש מוצר באתר זה רשאי לבטל את העסקה בהתאם להוראות החוק. הרוכש מחויב לבדוק את המוצר מיד עם קבלתו.

מוצר אשר נרכש באתר ניתן לבטלו באמצעות הודעה בכתב לחברה, שיפורטו בה שמו המלא, מספר תעודת הזהות של הרוכש המבטל ומספר חשבונית מקור שהתקבלה מהחברה בקשר לעסקה (להלן "הודעת הביטול"), באמצעות מוקד שירות הלקוחות של החברה בטלפון 03-7408668 ובדוא"ל customer-service@green-nature.co.il, החל מיום עשיית העסקה ועד 14 ימים מיום קבלת המוצר או מיום קבלת אישור ביצוע העסקה בכתב המכיל את תנאי העסקה, לרבות תיאורו ומחירו של המוצר, אחריות, מדיניות ביטולים וכד', לפי המאוחר מבניהם, כדלקמן והכל בהתאם הוראות הדין ולרבות הוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א – 1981 ("חוק הגנת הצרכן") והתקנות מכוחו. 

1. אם המשתמש הזמין מספר מוצרים וההזמנה סופקה ללקוח, מכל סיבה שהיא, באופן חלקי (לרבות חוסר במלאי), המשתמש יחויב רק בגין המוצרים שסופקו בפועל והחיוב, ככל שהיה, בגין המוצרים שלא סופקו יבוטל. המשתמש נותן את הסכמתו לביטול, כאמור, מראש. 

2. אם המשתמש לא השלים את הזמנתו, לרבות עקב אי הזנת שם ומספר אמצעי התשלום (כרטיס אשראי) באמצעותו יתבצע התשלום ו/או כל פרט מידע דרוש אחר, על פי שיקול דעתה הבלעדי של טבע ירוק, יראו את ההזמנה ככזאת שלא השתכללה ולכן ככזו שלא בוצעה.

3. המשתמש יבדוק את המוצר מיד עם קבלתו ויודיע לחברה אם המוצר שהתקבל פגום או שונה מהותית מכפי שהמופיע באתר, יהא המשתמש רשאי לבטל את העסקה בהתאם למדיניות החזרות, החלפות וביטולים של אתר טבע ירוק ובהתאם לכל דין. בכל מקרה אשר בו, מחמת כוח עליון (כהגדרתו להלן) ו/או כל אירוע שאינו בשליטת טבע ירוק ו/או מי מטעמה, לא יתאפשר ניהול האתר כסדרו ו/או אספקת המוצרים ו/או עמידה בהתחייבות כלשהי של טבע ירוק באופן מלא או חלקי, תהא טבע ירוק רשאית לבטל את העסקאות וההתקשרויות, על פי שיקול דעתה הבלעדי. בסעיף זה "כוח עליון" משמעו כבמקובל על פי דין ולרבות אירועים ביטחוניים ו/או פעולות איבה ו/או מצבי חירום כלל ארציים או נקודתיים, שביתות או השבתות, תקלות מחשב, תקלות במערכת טלפונים או תקלות במערכות תקשורת אחרות ולרבות חבלות כלשהן. 

4. טבע ירוק נוקטת באמצעים מקובלים על מנת להבטיח כי בכל זמן נתון מלאי המוצרים המוצג למכירה באתר יהיה זהה למלאי המוצרים הפיזי הנמצא אצלה. עם זאת, יתכנו מקרים חריגים בהם יתברר, לאחר השלמת ההזמנה על ידי המשתמש, כי המוצר המוזמן אזל מהמלאי. במקרים אלה תהא טבע ירוק רשאית לבטל את המכירה או להציע מוצר חלופי. במקרה כאמור טבע ירוק ו/או מי מטעמה לא יהיו אחראים ולא יישאו בכל נזק ישיר, עקיף, תוצאתי או מיוחד שנגרם למשתמש או לצד שלישי. 

5. מבלי לגרוע מהאמור לעיל טבע ירוק תהא רשאית לבטל עסקה, כולה או חלקה, במקרה ונפלה בהצעה טעות קולמוס חריגה וברורה על פניה, בין אם במחיר המוצר ובין אם בתיאורו. מבלי לגרוע מן האמור לעיל, טבע ירוק תהא רשאית לבטל כל הזמנה, במקרה בו קיים חשד כי המשתמש ו/או צד ג' כלשהו מנסים או ניסו לחבל במזיד בפעילות האתר ובמערכת ביצוע ההזמנות, או מנסים או ניסו לרכוש את המוצרים שלא למטרת שימוש פרטי (למשל, רכישה סיטונאית). 

6. במקרה של פעילות מיוחדת באתר כגון מארזי מתנה המחולקים, הפעילות מוגבלת למלאי הקיים והיא עד גמר המלאי

4. בביטול עסקה שלא עקב פגם או אי התאמה בין המוצר שהתקבל לבין תיאור המוצר באתר, וככל והודעת הביטול תתקבל בחברה לפני הוצאת המשלוח למשתמש על ידי החברה, תחזיר החברה בתוך 7 ימי עסקים מיום קבלת הודעת הביטול, את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם, ככל ששולם ותבטל את החיוב בשל העסקה. במקרה זה החברה עשויה לגבות דמי ביטול בסך 5% מערך העסקה או 100 ₪, לפי הנמוך מבינם וזאת מבלי לגרוע מיתר זכויות החברה בהתאם להוראות החוק (להלן "דמי טיפול").

7. בביטול עסקה שלא עקב פגם או אי התאמה בין המוצר שהתקבל לתיאור המוצר באתר, וככל והודעת הביטול תתקבל בחברה לאחר הוצאת המשלוח לכתובת אותה הזין הרוכש במעמד ההזמנה, אך לפני קבלת המוצר על ידי הרוכש, תחזיר החברה בתוך 7 ימי עסקים מיום החזרת המוצרים למשרדי החברה את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם, ככל ששולם, תבטל את החיוב בשל העסקה ותמסור עותק מהודעת ביטול החיוב. במקרה זה החברה עשויה לגבות דמי ביטול בסך 5% מערך העסקה או 100 ₪, לפי הנמוך מבינם וזאת מבלי לגרוע מיתר זכויות החברה בהתאם להוראות החוק (להלן "דמי טיפול"). בנוסף ייגבו דמי טיפול בביטול המשלוח בסך של 25 ש"ח, גם במקרים בהם לא נגבה תשלום עבור המשלוח במעמד הרכישה עקב מבצע באתר. על הרוכש להחזיר את המוצר לרחוב אימבר 14, פתח תקווה בתוך 14 ימים מיום ביטול העסקה, בצירוף חשבונית מקור. עלות ההחזרה חלה על הרוכש ותשולם על ידו.

8. בעסקת מכר מרחוק שנערכה עם צרכן שהוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, רשאי הצרכן לבטל את העסקה בתוך ארבעה חודשים מיום עשיית העסקה ובלבד שההתקשרות בעסקה כללה שיחה בין העוסק לצרכן, ובכלל זה שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית.

החזרת מוצרים תתאפשר בדרכים הבאות:

בדואר: ניתן לשלוח אלינו מוצרים לכתובת אימבר 14, פתח תקווה. יש להשתמש בשירותי דואר רשום בלבד על מנת שניתן יהיה לעקוב אחרי החבילה.

באמצעות שליחות שתואמה על ידינו: ניתן לתאם מולנו איסוף של המוצר מכתובת לבחירתכם. השליח יאסוף את המוצרים ויחזיר אותם אלינו עד 6 ימי עסקים מרגע האיסוף. עלות השילוח היא 40 ש"ח, ללא קשר לדמי ביטול או כל עלות נוספת שכרוכה בביטול העסקה.

באמצעות שליחות כפולה: ניתן לתאם מולנו איסוף של המוצר מכתובת לבחירתכם בהזמנה הבאה שלכם הכוללת משלוח באמצעות שליח. השליח שסיפק עבורכם את החבילה יאסוף את המוצר ויחזיר אותו אלינו עד 6 ימי עסקים מרגע האיסוף. עלות השליחות הנה 14 ש"ח (לא כולל עלות המשלוח של ההזמנה החדשה עצמה, בהתאם למדיניות המשלוחים באתר) וללא קשר לדמי ביטול או כל עלות נוספת שכרוכה בביטול העסקה הקודמת. לתיאום שליחות כפולה יש ליצור עמנו קשר טלפוני לפני ביצוע ההזמנה החדשה ולציין בפנייתכם כי ברצונכם לתאם החזרת מוצר. החיוב עבור השליחות יתבצע טלפונית בנפרד מההזמנה החדשה. יש לציין בהזמנה החדשה בהערות כי מדובר בשליחות כפולה.

בהגעה אלינו: ניתן להחזיר מוצרים בכתובת אימבר 14, פתח תקווה, בימים א'-ה', בין השעות 09:00-17:00.

שימו לב! בהתאם לסעיף 6 (הגבלות זכות הביטול) בתקנות הגנת הצרכן - ביטול עסקה, לא ניתן להחזיר תוספי מזון ותמ"ל. 


נגישות
הגדלת טקסט
הקטנת טקסט
ניגודיות גבוהה
ניגודיות הפוכה
פונט קריא
ניווט מקלדת
כיבוי ואיפוס מערכת
מערכת נגישות MAGMA